emmahansen.reismee.nl

Spiritweek&homecoming football game &homecoming

Heyhey,

Afgelopen week was een drukke week; spiritweek, homecoming football game en homecoming. Spiritweek is in de week voor homecoming en dan heb je elke dag een thema waar naar je je moet kleden.

Maandag was het marathon monday dus je moest sportief gekleed naar school komen. Sommige mensen doen het heel fanatiek wat erg leuk is om te zien! In de middag had ik een soccerwedstrijd, we hadden helaas verloren...

Dinsdag was het tourist tuesday; een jongen in mijn film making klas had een hoed opgedaan, zonnebrand op zijn neus gesmeerd en waterflesjes aan zijn riem gebonden. Het was een grappig gezicht!

Woensdag was het "weird socks wednesday". Op deze dag zag je nog meer mensen met Birkenstocks en sokken rondlopen. Alleen nu waren de sokken niet wit of zwart, nee, het waren bij de meeste 2 verschillende sokken met allemaal figuurtjes er op en in allerlei kleuren.

Donderdag (22 september, mijn verjaardag!!) was het "throwback thursday", mensen droegen allemaal kleren die in waren in de jaren 70/80/90. Super grappig! In de middag na school en soccer had ik mijn voebalteam, een aantal meiden van school, de jongens van de "glow in the park run" en een paar buren uitgenodigd. Mijn hostmoeder had een oreo-ijscake voor mij geregeld. Hij was super lekker! Wat hier blijkbaar normaal is met een verjaardag is degene snoep geven. Ik had echt super veel snoep gekregen!! Van mijn hostmoeder en vader had ik sieraden voor homecoming en cadeaubonnen gekregen.

Vrijdag was het de dag van de football game dus moest ieder jaar een bepaalde kleur dragen; de seniors moesten rood dragen, de juniors grijs, de sophmores wit en de freshmans zwart. Om 10 uur hadden we een homecoming con; de homecoming king and queen werden onthuld, cheerleaders, het danceteam, het nadoen van carpoolkaraoke en nog een aantal dingen. Het was super leuk! Je voelt echt de energie en hoe fanatiek iedereen is als je er tussen zit! Na school had ik weer een voetbalwedstrijd. In de avond ging ik samen met een van de exchange jongens van de "glow in the park run", Mattia, naar de football game van mijn high school. We hadden gewonnen met 24-3!

Op zaterdag heb ik met mijn hostmoeder nog wat homecoming shopping gedaan; schoenen en een cludge. Om 15:00 begonnen we met klaarmaken; mijn haar en make-up. Mijn vader haalde mijn date op en bracht ons door naar het Mexicaanse restaurant waar we zouden eten met een aantal anderen voor homecoming. Na het eten zijn we doorgereden naar de homecoming dance. Sommige mensen kwamen helemaal opgedoft aan en sommige hadden een super dure jurk aan. Een meisje die met ons mee was, had een jurk aan voor wel 150 dollar! En dat voor 1 avond! De zaal waar de dance was, was onze schoolkantine. Wat mij opvoel was dat mensen al om 11 uur weg gingen en anderen al begonnen met opruimen van de zaal terwijl het tot half 12 duurde. Maar ik had een leuke avond, dus dat deed er niet zo toe.

Op zondag ben ik met Mattia naar de mall gegaan om te winkelen. Om 18:00 uur kwamen er nog 2 andere jongens en hebben we wat gegeten. Na het eten ben ik naar huis gereden met de bus.

Ik heb een leuke week achter de rug!

Reacties

Reacties

Isabelle

Wat leuk om te lezen wat je meemaakt. Je ontmoet ook leuke mensen, denk ik. Jullie zien er allemaal super mooi uit op de foto's. Op naar het volgende feest ; )

Doreen

Hoi Emma, wat leuk allemaal! Ik denk dat je het goed getroffen hebt met je nieuwe familie en vrienden????. Geniet er maar lekker van.

Hetty Barsingerhorn

Wat een leuke belevenissen allemaal. Je zag er heel mooi uit in je homecoming jurk.
Zo herkenbaar voor ons, bij de jongens op school hadden ze tijdens de homecoming week twinday (dus met ze tweeën dezelfde outfit aan), pyjama day, green & gold day (dat waren de kleuren van de school) en de rest week ik niet meer. Maar altijd weer een super spirit week.
Jij geniet en dat is het belangrijkste.
Liefs uit ZS.

Simone

Wow emma wat zag je der super mooi uit!! Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Gefeliciteerd nog xx

Lia

Wat gaaf om die Amerikaanse feestjes en gewoontes mee te maken. Blijf lekker genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active