emmahansen.reismee.nl

Week 34 & 35 & PROM

Hier gaat alles nog lekker zijn gangetje. Nog maar 7,5 week :(.... De tijd gaat echt veel te snel!! Ik heb echt het gevoel dat ik hier nog maar net zit. Naja we doen er niks aan ;)

De week na mijn spring break was Prom. De maandag na de vakantie was ik er niet want ik zat nog lekker in Californië

Woensdag zou ik eigenlijk een tennis game hebben maar vanwege de regen werd het gecancelled... Donderdag had ik ook niet zo veel bijzonders gedaan. In de avond had ik lekker rustig aangedaan en laat opgebleven want de volgende dag was het senior skip day vanwege prom. Senior skip day betekent dat alle seniors die dag eigenlijk gewoon skippen omdat de vorige dag een groot evenement plaatsvond of de volgende dag iets groot gaat plaatsvinden, in dit geval dus prom. In de ochtend ben ik met een vriendin, Nathalie, naar de Starbucks geweest. Vervolgens zijn we naar school gegaan om een prom ticket te kopen. In de namiddag had ik afgesproken met een andere vriendin. Eerst gingen we tennissen en vervolgens ben ik naar haar huis gegaan. Ik ben die nacht bij haar blijven slapen.

De volgende dag hadden we een easter egg hunt met de hele wijk in het park. Ik had geholpen met het verstoppen van de eieren. Ik had samen met n buurman meer dan 150 eieren verstopt en de kinderen hadden alle eieren echt binnen 10 minuten gevonden, haha. Om 1 uur begon ik al met klaarmaken voor prom want om 3 uur ik ging foto's maken met 2 vrienden. Na het maken van de foto's ben ik weer terug naar huis gegaan want toen zouden 2 andere vrienden mij ophalen voor prom. Eerst zijn we sushi gaan eten en vervolgens zijn we doorgereden naar de dance. Prom was deze keer niet in school. Het was namelijk in een soort balzaal ergens downtown. Toen we binnenkwamen waren er al mensen aan het dansen. Het eindigde om 11 uur. Ik heb een hele leuke avond gehad!

Zondag was ik vooral heel moe. Toen ik uitgeslapen was, ging ik naar boven en toen zag ik een heel leuk paaspakket voor mij op de keuken staan die mijn hostfamilie voor mij gekocht had. Echt super lief! De rest van de dag hebben we niet zo veel meer gedaan. Ik heb vooral uitgerust van prom.

Maandag moest ik gewoon naar school want hier kennen ze niet iets als 2e paasdag. Ik moest dus weer vroeg opstaan voor show choir. Het is wel echt super leuk! We hebben er nu ook danspasjes bij geleerd. Na school had ik weer tennis training en in de avond ging ik weer naar de Youth Group.

Woensdag in de ochtend toen ik de voordeur open deed zag ik al deze plastic flamingo's in de voortuin staan. Er stond een bord bij; You've been flocked by the Ronald McDonald house. Dat betekent dat je geld moet doneren om de flamingo's uit je tuin te krijgen en ze door te verzenden naar vrienden. Ronald McDonald helpt families met zieke kinderen. Het was een leuk gezicht om de flamingo's in de tuin te zien staan. Na school had ik weer een tennis game en we hadden gewonnen :). Bij zo'n game heb en scheidsrechter dus je moet de balen van de tegenstander in of moet de tegenstander dus ook jouw ballen in of uit roepen. Dat kan heel vervelend zijn want zoms roept de tegenstander je bal uit terwijl het eigenlijk in was...

Donderdag ging ik samen met mijn hostmoeder de benedenverdieping leeghalen, omdat mijn oudere hostzusje de volgende dag een feestje met haar volleybal team zou hebben. We hebben al een tijdje een bouwvakker in de kelder om een muur er uit te halen. De dag voor mijn hostzusje d'r verjaardag was het allemaal net af. Muur weg, alles geverfd en eindelijk weer een vloer er in. Ik heb samen met mijn hostmoeder en de hele benedenverdieping versierd.

Vrijdag gingen we met fitness & foods over de track buiten lopen. Het wordt steeds mooier weer. Het is nu meer en meer rond de 10 graden. Ook bloeien er weer bloemetjes, krijgen de bomen langzamerhand weer bladeren en blijft het steeds langer licht. Dat is erg prettig na zo'n lange winter. 's Avonds bleef Natalie weer bij mij slapen. Ik moest die avond namelijk oppassen bij een nieuw adres. De kinderen waren 1 en 5 jaar en het kindje van 5 was heel zelfstandig. Dat maakte het heel erg gemakkelijk. Die kinderen sliepen ook erg super snel! Dat verbaasde me echt het meest.

Zaterdagochtend ging Natalie weer terug naar huis. Ik moest namelijk naar downtown om iets terug te brengen. Vervolgens om 2 uur heeft Natalie me weer opgehaald en hebben we getennist. Na het tennissen ging ik met Natalie en haar hostfamilie uiteten. In de avond ben ik bij Natalie blijven slapen.

Op zondag ben ik samen met Natalie naar Manitoe park gegaan. Dit is een park met allerlei vershillende tuinen. Ze hebben een japanse tuin, een rozenheuvel, een plaats met allemaal verschillende bloemen etc. Het is heel erg mooi! We hebben daar een aantal foto's genomen.

Dit waren mijn afgelopen 2 weken. De tijd vliegt...

Reacties

Reacties

Isabelle

Time flies when having fun.... geniet er maar van. xxx

Brigitte

Blijft leuk om over al je avonturen te lezen! Geniet nog van de laatste 7 weken! Liefs uit t zuiden! Xx

Jonathan

Wish I could understand it ????

Lia

Het gaat zeker snel. Geniet nog lekker van deze weken met je hostfamilie. Groet lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active