emmahansen.reismee.nl

Geplaatst!

Heeyy,

Jaaa ik ben geplaatst!!!

Vanochtend werd ik gebeld door Mieke (zij zit in de organisatie van travel active) en mijn moeder nam op. Toen ze hoorde dat het Mieke was, had ze gelijk door dat het goed nieuws was. Toen ik Mieke aan de telefoon kreeg, zei ze dat ik geplaatst was!! Ik was (en ben nog steeds) super blij om dit te horen. Ik ben geplaatst in Washington state in het stadje Spokane, dat boven Californië ligt. Ik zit in een gezin met een broertje van 1, een meisje van 3, een jongen van 10 en een meisje van 12.

Ik ga naar Ferris high school, een middelbare school dat heel dicht bij het huis van mijn gastgezin ligt, ik zou er heen kunnen lopen. Ik vind het er zelf erg mooi en modern uitzien. Ik zet bij mijn foto's ook een foto van mijn high school erbij zodat jullie er een beeld van hebben.

Waarschijnlijk vertrek ikop 8 of 16 augustus. Dus ik ga ook mee naar New York (ik ga dan een paar dagen naar New York, met andere exchange studenten, voordat ik naar mijn gastgezin ga). Als ik 8 augustus ga, zal ik mijn doorvlucht, naar Washington state, samen met een andere exchange studente doen. Zij gaat namelijk een uur van mij vandaan wonen. Dus dat zal wel erg leuk zijn!

Ik heb er nu nog meer zin in gekregen om te gaan!

Tot de volgende keer,

Emma

PS: bij mijn foto's kan je zien waar Washington State in Amerika ligt.

Reacties

Reacties

Ancella

Echt super gaaf Em!!!!!! Kwil alles weten!!????

jmw.verbunt@planet.nl

Lieverd,
wij zijn zo blij voor je, benieuwd naar je vele verhalen.
liefs t margreeth en o hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active