emmahansen.reismee.nl

Geskyped

Hee,

Gisteren heb ik voor het eerst geskyped met mijn gastgezin. Het was erg leuk!! Zij waren niet thuis, ze waren namelijk in het lakehouse, dus moest ik ze via een andere skype account bellen. Ik was best wel nerveus. We hadden om 19:00 uur afgesproken, dat is bij hun 10:00 uur 's ochtends. Om 19:00 uur belde ik en gingen we skypen. Het was een beetje chaotisch omdat de kleinere kinderen (die van 3 en 1) er ook bij zaten en die snapten natuurlijk niet zo goed wat er allemaal gebeurde. Maar toch was het heel leuk om zo met ze kletsen :) Ze vertelden allerlei dingen over zichzelf en de familie, de ouders van mijn gastvader waren er ook bij.We hebben weer een nieuwe skype afspraak gemaakt :)

Al met al vond ik het super leuk om met ze te skypen en zo nog beter kennis met ze te maken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active