emmahansen.reismee.nl

Ontmoeting

Hoii,

Vandaag ben ik naar Amsterdam gegaan om Thomas te ontmoeten. Thomas is de zoon van mijn representative (Andrea) in Amerika. Zij zoekt voor mij de school uit en als ik met problemen zit (als ik in Amerika ben), kan ik bij haar terecht.

Thomas was op vakantie in Europa en hij zou ook naar Nederland komen. Andrea leek het leuk als ik hem zou ontmoeten. Hij komt namelijk ook uit Spokane, de stad waar ik ga wonen, dus kan hij daar veel over vertellen. Ik had met hem afgesproken op het centraal station in Amsterdam. We vonden elkaar vrij snel en zijn toen de stad in gegaan. Eerst gingen we naar de Dam. We hebben daar even zitten kletsen en later heeft Thomas zijn hostel laten zien en nam hij Amerikaans snoep mee dat we hebben gegeten in het Vondelpark. Het was echt super zoet!

Verder zijn we nog door Amsterdam gelopen en heb ik nog een paar mensen ontmoet die hij kent.

Het was leuk om iemand te leren kennen uit Spokane!

Ps: bij mijn foto's heb ik een foto toegevoegd van mij met Thomas en de Amerikaanse snoepjes die ik gegeten heb.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active