emmahansen.reismee.nl

Lakehouse

Heyy,

De dag nadat ik was aangekomen (vrijdag)was ik gelijk alleen thuis want mijn hostmoeder en vader moesten allebei werken. Ik vond het niet heel erg want dan kon ik rustig aandoen, mijn koffer uitpakken en een koffer voor het weekend naar het lakehouse inpakken. Mijn hostmoeder kwam tussen de middag terug om te lunchen en daarna ging ze weer terug naar haar werk. In de middag kwam mijn hostvader thuis. Samen hebben we mijn hostbroertje en zusje opgehaald van school en zijn we gelijk doorgereden naar het lakehouse in Idaho. Het was anderhalf uur rijden; wat voorAmerikaanse begrippen heel erg dichtbij is.

Om ongeveer 17:00 kwamen we aan in het lakehouse. Het lakehouse ligt aan een heel groot meer .Vanuit mijn kamer heb je een heel mooi uitzicht over het meer en de bergen.Het lakehouse is van de helefamilie van mijn hostvader, dus die waren er ook allemaal. Het was een huis vol! Na het kennismaken namen we de boot naar een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Na het eten zijn we teruggevaren naar het lakehouse en hebben we nog wat gedronken.

De volgende dag ben ik metmijn hostmoeder, zusje en broertjenaar de farmersmarketgegaan. Ze verkopen daar allerlei spullen; kleren, voedsel, pannen, schilderijen etc.De mensen zijn er erg vriendelijk. Later op de dag kwam er ook een band, bestaande uit allerlei kinderen. Ze hadden allemaal hetzelfde instrument, een soort super grote xylofoon. Na de farmersmarket zijn we terug naar huis gereden en hebben we nog even gezwommen. In de avond hebben we lekker gebarbecuet.

De tweede dag in het lakehouse (zondag)moest ik om 7:15 opstaan omdat we in de ochtend naar de kerk gingen. Mijn hostmoeder en vader gaan normaal gesproken niet naar de kerk maar omdatze met de hele familie waren en dus ook metde ouders van mijn hostvader (die wel naar de kerk gaan) gaanze dus altijdalswe in het lakehouse zijn naar de kerk.Nadat we naar de kerk waren geweest, gingen we brunchen. Vervolgens ben ik over het meer gaan kayakken met mijn hostmoeder, wat zwaar maar leuk was. In de avond zijn we weer met de boot naar een restaurant (41 South) gevaren en hebben we daar wat gegeten. Tijdens het varen kon je allemaal rook boven de bergen uit zien stijgen. De rook komt van de bosbranden rond Spokane die door de droogte zijn ontstaan.

Op de laatste dag zijn we in de ochtend terug naar huis gereden. Mijn hostmoeder moest werken dus die was al heel vroeg vertrokken. Ik ging later op de ochtend samen met mijn hostvader, zusje en broertje. Later op de dag moest ik nog wat dingen voor soccer regelen en vanavond heb ik mijn try-outs (dat is om te kijken in welk team je gaat spelen).

Morgen ga ik met mijn representetive naar de Riverfront Park mallom andere studenten van mijn leeftijdte leren kennen.

Ps: Ik heb ook foto's toegevoegd.

Reacties

Reacties

Marieke Henselmans

Klinkt goed Emma, fijn!!!

Oma en Opa Hansen

Wat leuk om je zo goed te kunnen volgen !

Tante As

Spannend allemaal Emma, wat een ervaring! Benieuwd hoe het verder gaat... Liefs tante Astrid

John en danielle

Kan je beetje wennen aan je leven in luxe lake house?????????. Wel goed dat je meteen naar kerk mee ging. Goed voor je geestelijke gezondheid. Amen. ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active