emmahansen.reismee.nl

Afgelopen 2 weken

Heyy,

We zijn ondertussen al weer 2 weken verder; op maandag had ik Laborday en dus geen school. De volgende paar dagen moest ik gewoon naar school. Op vrijdag had ik mijn eerste voetbalwedstrijd, we moesten tegen prep (een andere high school) en helaas hadden we verloren. Elke dag wanneer een wedstrijd is, doen we “secret sisters”. Dan moet je lootjes trekken (op je lootje staat dan je naam en snoep dat je lekker vindt) en vervolgens op de dag van de wedstrijd afgeven in het lokaal van het persoon op je lootje. Het is erg leuk!

In de avond ging ik samen met mijn hostvader naar een football game van zijn vroegere high school (Gprep). Football games zijn echt super groot hier! Ik vond het erg leuk om te kijken. Helaas hadden ze verloren op 3 punten verschil…

Op zaterdag ben ik met mijn hostmom naar Goodwill geweest. Dat is een winkel waar je merkkleren kan kopen voor heel weinig geld. Die avond hadden we een verjaardagsfeest van een meisje dat 1 werd. Je denkt misschien aan gewoon koffie drinken en een stukje taart maar het tegenovergestelde was het geval; een springkussen, een hele grote roze taart, een ijskoman van Ben & Jerry en een hotdogkar. Alles op z’n groots dus!

Op zaterdag zijn we met de familie naar de Fair geweest. Dat is een hele grote kermis met allerlei attracties en allemaal dieren; schapen, geiten, allerlei soorten kippen, konijnen, reptielen, kamelen (ik heb samen met mijn hostzusje op eentje gereden) en nog veeeel meer. Er waren zelfs haaien! Dat was erg leuk om te zien.

De volgende dag moest ik weer naar school. Op maandag kwam de fotograaf op school om foto's te maken van alle soccerteams. Dinsdag ben ik na school met een andere exchange student naar de mall geweest om te kijken naar jurken en accessoires voor homecoming, dat is namelijk al de 24e. We hadden een jurk gespot (voor prom) van wel 750 dollar!!! Mensen zijn dus echt bereid om zo veel geld uit te geven voor een jurk!

Op donderdag had ik mijn tweede wiskundetoets. Ik had een 4! (dat is het hoogst). Het niveau op school ligt heel erg laag, je krijgt bijna geen huiswerk en het is heel makkelijk. US history is echt heel saai, maar daar had ik afgelopen vrijdag een toets van en op donderdag ging de lerares de hele toets doornemen, de antwoorden oplezen en het is allemaal meerkeuze. Donderdag ging ik weer naar een football game samen met een klasgenoot. Deze keer van mijn school (Ferris) tegen Gprep. Helaas hadden we verloren… De volgende dag had ik een soccerwedstrijd en dus ook weer secret sisters. We hadden weer verloren… Na de wedstrijd zijn we met z’n allen naar een teamgenoot haar huis gegaan en hebben we met zijn allen pizza gegeten.

Zaterdag ging ik samen met mijn hostmom naar “glow in the park 5k” geweest. Dan ga je 5 kilometer rennen in Spokane in het donker en overal om je heen zijn glow in the dark lichten, echt super cool! Ze hadden ook op verschillende plekken super grote lampen en muziek. Na de run was er nog een feest. Ik heb daar andere exchange studenten ontmoet, ze zijn super aardig! Het zijn allemaal jongens, in totaal zijn we met zijn achten en ze komen bijna allemaal ergens anders vandaan; Brazilië, Duitsland, China, Thailand, Italië en Tsjechië. Op zondag ben ik in de ochtend naar Ross, een kledingwinkel, geweest. In de middag ben ik met dezelfde exchange studenten naar de fair geweest. Het was een leuke afsluiter van het weekend:D

Reacties

Reacties

Martijn

Hoi Emma,
Dat wordt dus oefenen met die "secret sisters"????
Leuk dat je het naar je zin hebt en leuke dingen doet met de familie waar je bij woont. Geniet ervan en zet 'm op met de soccer..

Groetjes

Kim

Heei,
Het klinkt echt allemaal super leuk! En haaien op de kermis? Waarom ook niet! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active