emmahansen.reismee.nl

Week 6

Hi,

Afgelopen week was een drukke week. Maandag had ik een soccerwedstrijd en was ik player of the game! Dat betekent dat je je heel erg hebt ingezet, alles hebt gegeven en hard je best hebt gedaan :) De player of the game krijgt dan een voetbal mee waar je je naam, de datum en de naam van de club waar we tegen moesten spelen op moet zetten. Die wedstrijd was een uitwedstrijd; dat betekent met het hele team met de schoolbus naar de andere voetbalclub. De club ligt gewoon in Spokane maar het was 45 minuten-1 uur rijden!

Dinsdag moest ik naar de dokter voor inentingen. Voordat ik vertrok, had ik al mijn dokterspapieren in orde maar toen ik hier op school kwam, vertelden ze me eerst dat ik me moest inenten voor de waterpokken, wat ik raar vond omdat ik dat al gehad heb toen ik jong was. Ik ging dus op dinsdag met mijn hostmoeder naar de dokter voor mijn intenting, toen ik woensdag naar school ging, werd ik uit mijn les geroepen en vertelde de schooldokter dat ik nog 2 andere vaccinaties moest hebben. Ik vond dit heel vreemd want ik dacht toch echt dat ik al mijn papieren in Nederland in orde had. Ik had mijn organisatie gemaild en zij zeiden dat de school wilt dat je extra vaccinaties hebt, dus die je niet over het algemeen moet hebben, super ingewikkeld allemaal... Die dag had ik ook nog een soccerwedstrijd, helaas hadden we verloren.

Donderdag ging ik dus weer naar de dokter voor inentingen, hopelijk de laatste keer... Op school met fitness&foods gingen we koken, we hadden pretzels gemaakt! Ze waren erg lekker, na school heb ik ze samen met mijn hostfamilie opgegeten. We hebben al een keer eerder gekookt met fitness&foods namelijk chocolate chip coockies en smoothies. Ik vind het vak erg leuk. Als we niet aan het koken zijn, zijn we of in het klaslokaal of in de gymzaal voor yoga of fitness. Yoga klinkt heel makkelijk en relaxed, maar het is echt heel zwaar en inspannend! :'D

Vrijdag had ik een heel chill rooster, ieder lesuur was 40 minuten dus de dag was snel voorbij. Na school zou ik naar Scarywood gaan (dat is een pretpark dat omgebouwd is tot spookpark), dus werd ik opgehaald door Alejandra (een andere exchange student) en werden we door haar moeder afgezet bij de vriendin van mijn representative, Andrea (de persoon die ik aan kan spreken als ik vragen heb). We zouden die nacht bij haar slapen. De 7 jongens die ik eerder ontmoet heb, waren daar ook. Om 7 uur zijn we met 2 auto's naar Scarywood gereden, dat in Idaho ligt (1-2 uur rijden). Het was super leuk! We zijn in alle spookhuizen geweest; sommige waren echt heel griezelig!! De jongens zijn nog in de achtbanen geweest (ik heb veilig staan toekijken ;)). Om 2 uur 's nachts sloot het park en ben ik samen met Alejandra, de vriendin van Andrea en haar man naar haar huis gereden. Voordat we thuis waren, zijn we nog langs tacobell gereden omdat we erg veel trek hadden. Thuis aangekomen hebben we de tacobell gegeten en zijn we naar onze kamers gegaan om eindelijk te gaan slapen.

Zaterdag na het ontbijt zijn Alejandra en ik met 1 van de exchange jongens naar downtown Spokane gegaan. Aan het einde van die middag heb ik samen met die jongen gelasergamed, het was echt super cool!! Na het lasergamen ben ik bij Alejandra blijven slapen. Mijn hostouders waren het hele weekend weg. Om 13:00 uur zijn we samen met haar hostvader en -zusje naar de skatebaan gegaan. Het was aan het begin wel even wennen om weer op skates te staan... Na het skaten werd ik thuis afgezet. Een uur later kwamen mijn hostouders thuis en hebben we gegeten.

Het was een super leuke week!!

Ps: Voor foto's zie mijn fotoalbum :)

Reacties

Reacties

Patty

Hello dear,

wat maak je toch een hoop mooie dingen mee in zo'n korte tijd. Je lijkt je goed in te burgeren daar

xx

Isabelle

Geweldig, player of the game! Zouden ze hier ook moeten doen!

Kim

Yoga, spookhuizen en lasergamen het klinkt allemaal echt heel leuk!! En al dat eten was vast ook niet heel verkeerd ;) xx

J en d

Klinkt heeel saai allemaal! Zou wel je ploeggenoten maar eens aansporen want zie te vaak "verloren" staan. Hup holland hup dont let the lion stand in his shirt ????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active