emmahansen.reismee.nl

Week 2

Hey,

Er is alweer een week voorbij gegaan. Maandag had ik mijn try-outs voor soccer en ik ben geplaatst in het c-team (dat is een bepaald niveau, ik heb alleen geen idee waar de c voor staat). Ik heb gehoord van mijn teamgenoten dat je leuke dingen gaat doen met je team zoals bijvoorbeeld uiteten. Ook heb ik een aantal leuke mensen ontmoet die ook in 12th grade op school komen.

Dinsdag ging ik samen met Andrea (mijn representative) en andere exchange students naar downtown Spokane; riverfront park mall, waar we een aantal winkels in zijn geweest (daar hoort ook het bezoeken van een gunshop bij! (; ), en het park waarin een draaimolen staat van meer dan 100 jaar oud die nog steeds gebruikt wordt. Het was erg leuk om andere exchange students te leren kennen. In de avond had ik nog soccer training.
Woensdag moest ik naar school om mijn vakken te kiezen. Ik moet verplicht engels, american history en wiskunde volgen. Zelf heb ik nog photography en film making gekozen. Ik woon dichtbij school dus ik ga elke dag met de fiets naar school. Na het kiezen van mijn vakken, ging ik samen met mijn hostmom naar downtown Spokane. Mijn hostmom vertelde me dat de videoclip "downtown" van Macklemore is opgenomen in downtown Spokane. Dus als je een beeld wilt hebben van Spokane, kan je die videoclip kijken ;) 's Avonds had ik soccer training dat trouwens elke keer 2 uur duurt.

Donderdag ben ik met mijn hostmom naar Ross gegaan, dat is een hele grote winkel waar ze echt van alles verkopen. In de avond had ik weer soccer training.

Op vrijdag kwam mijn representative Andrea langs om een aantal dingen door te nemen en te kijken wat ik al had gedaan voor school. Van 15:00-17:00 uur had ik soccer. Na mijn soccer training hebben we gegeten, zijn we naar het lakehouse gereden en ben ik snel gaan slapen.

Zaterdagochtend ben ik met mijn hostmom en achternichtjes bosbessen gaan plukken bij een speciale bosbesplantage. Het was leuk om te doen en we hebben er veel geplukt. Na het plukken, ben ik met mijn hostmom naar Walmart gegaan om te kijken voor een bureau om mijn schoolwerk aan te maken. Vervolgens zijn we nog langs de starbucks gereden voor een heerlijke frappuccino. 's Avonds kregen we bezoek en hebben we gebarbequed.

Zondag zijn we in de ochtend weer terug gereden naar huis, we hadden in de middag namelijk een babyshower voor een meisje die 1 jaar werd. Ik verwachtte gewoon een soort borrel met koffie, thee en een stukje taart maar toen we daar aankwamen stond er (buiten op de oprit) een hotdogkraam, een ijscoman, een heel groot springkussen en een grote roze taart. Het was erg gezellig! Ik heb zo ongeveer de hele buurt leren kennen. Dat was mijn zondag. Morgen de laatste dag vakantie en dan begint het “echte” avontuur. Ik heb zin om naar school te gaan en nog meer nieuwe mensen te leren kennen!

Reacties

Reacties

J en d

Gaat bijna op werk lijken dit. Druk, druk, druk. Na afloop van deze tijd moet je maanden bijkomen????????

Kim Spaansen

Wat leuk allemaal!!

Rob & Bram

Klinkt allemaam super leuk! En film making op school. Hoe fucking vet! Have fun!

Brigitte

Klinkt super, Emma! Enjoy! X

sylvia Bakker

Hoi Emma,
Leuk om te lezen dat je heel erg geniet. Groetjes Sylvia

Britt

Super leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt! Ik ga gelijk even de clip van Macklemore kijken :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active