emmahansen.reismee.nl

Week 30 & 31

Heyy,

In de afgelopen 2 weken heb ik weer een aantal dingen gedaan.

Maandag begonnen mijn tennis try-outs. Deze dag waren de jongens en meiden gemixt. We hadden training binnen omdat er buiten nog steeds sneeuw lag en het dus niet mogelijk was om de tennisbaan op te gaan.

Dinsdag had ik een student con (deze keer een musical): "when pigs fly". Dat is een musical georganiseerd door alle ouders (grotendeels van de seniors). Ze zingen dan allemaal stukjes uit populaire films/liedjes. Het is zo gemaakt dat er een verhaallijn in zit. Ze doen het ieder jaar. Het was echt super leuk! De acteurs (de ouders) hadden allemaal een babyfoto van hun zoon/dochter op hun T-shirt met de naam erbij. Vaak als ze dan wat zeiden betrokken ze hun kind erbij, het was echt hilarisch! 1 van de ouders zei: Toen ik er achter kwam dat hij (haar zoon) een LC (de rival high school) cheerleader als vriendin had, kreeg hij huisarrest (omdat zij van de rival high school komt haha). En zo hadden ze nog veel meer dingen die zeiden over hun eigen kind die trouwens ook in het publiek zaten. Na school had ik mijn tennis try-outs. Deze keer gingen we naar buiten. De eerste paar keren moesten we met sneeuwscheppen het ijs/sneeuw van de baan afhalen.

Woensdag had ik een choir concert. Eigenlijk was het een soort van generale repetitie voor het concert dat we de week erna zouden hebben. Er waren 3 jury’s die ons tips gaven om het mooier en beter te laten klinken. Ook waren er bijna alle high schools uit Washington state. Er was er zelfs een koor uit Wyoming! Het was erg leuk om alle schoolkoren te horen :) Na school had ik weer mijn tennis try-outs. De try-outs duren 2 uur elke keer.

In de avond ging ik weer naar Ham on regal, deze keer voor alle relaties/andere bezoekers. Ik ging met een vriendin die niet naar de student con was geweest. Het was een erg leuke avond!

Donderdag na school waren de try-outs cancelled dus ging ik met mijn tennispartner/vriendin (Nathalie) mee naar huis. In de avond aten we sandwiches van Red Robin; een super goed sandwich restaurant/food keten.

Vrijdag tijdens fitness&foods gingen we voor een uur slapen!! Dat was super chil, heb ik altijd al gewild, haha. Na school en tennis ging ik weer mee naar Nathalies huis. Nathalie is ook een exchange student. Zij komt uit Duitsland. Die avond bleef ik bij haar slapen. Zaterdag ging ik samen met haar naar de valley mall waar ik een prom jurk heb gekocht. Om 4 uur moest ik weer thuis zijn want ik ging met mijn familie avondeten bij vrienden. Dit weekend waren mijn oudere broertje en zusje er ook weer.

Zondag om 1 uur gingen we met zijn de hele familie naar de film the beauty and the beast. Het was een hele mooie film!

Maandag moest ik weer naar school. Er was niet echt iets bijzonders op school gebeurd. In de avond hadden we het choir concert. Het was echt zo gaaf! Wij, de leerlingen, moesten er een uur van tevoren zijn om te oefenen en op te warmen. Het klink echt zo mooi toen we het uiteindelijk moesten uitvoeren! We zongen 3 liedjes; een langzaam nummer over het laten gaan van iemand (flight song), een super snel indiaas nummer (baleillakka) en come sweet death. https://youtu.be/l_DNUYrFxCM Dit is een link naar baleillakka maar hieronder kan je ook de andere nummers vinden.

Dinsdag had ik het tweede concert waarbij we gewoon weer dezelfde liedjes moesten zingen. Dit was heel erg leuk om te doen! En oja, ik ben de 3e van rechts op de bovenste rij in de video’s. Na het concert werd ik thuisgebracht door een vriendin. Voordat we naar huis gingen, hadden we nog ergens ijs gegeten als een soort afsluiting :).

Woensdag moest ik om 7 uur op school zijn omdat ik graag wil meedoen in show choir en dat is een zero hour. Dat betekent dat je die klas hebt voordat school begint, 7 uur om precies te zijn. Ik moest dus om half 6 opstaan… Dat is het enige nadeel haha. Ik heb show choir alleen maandag en woensdag voor school. In show choir zing je allemaal liedjes uit films en maak je er dus eigenlijk een soort musical van. Ook moeten we erbij dansen en acteren. Het is echt super leuk om te doen! Om 8 uur begon mijn school. Ik ging die dag met film making naar KSPS. Dat is een tv studio. We kregen daar van alles te horen over het filmen van nieuws, series en tips om je filmskills te verbeteren. Het was erg leuk! Het duurde net zoals een normale schooldag gewoon tot half 3. Na school zou ik eigenlijk nog een tenniswedstrijd hebben maar het was afgelast. Omdat het was afgelast, ging ik mee naar Nathalie's huis.

Vrijdag na school was tennis ook weer afgelast. Ik ging weer mee naar Nathalie's huis. Ik bleef bij haar slapen.

Op zaterdag had ik een verjaardag om 1 uur. Mijn hostmom haalde me op, we hebben een cadeautje gekocht en toen heeft ze mij afgezet op de verjaardag; we gingen bowlen. Na de verjaardag ging ik met 2 andere vriendinnen (Nathalie en Javiera) downtown om naar de watervallen te kijken. Door een Spokane stroomt een rivier die nu (in dit seizoen) echt heel wild is! Echt heel gaaf om te zien. Je mag niet eens de bruggen op die over de rivier gaan omdat dat te gevaarlijk is. Nadat we uitgewaaid waren bij de watervallen, werden we opgehaald en thuisgebracht door Javiera’s broer. Javiera heeft een heel mooi huis ergens afgelegen in de bergen in het bos. Het is er zo mooi! In de avond hadden we een kampvuur waar we onze eigen hot dogs hebben gemaakt. Vervolgens hebben we nog een paar films gekeken. We sliepen op een soort slaapbank, niet echt heel comfortabel (ik heb heel slecht geslapen, haha). De volgende ochtend werden ik en Natalee weer thuisgebracht. In de middag ben ik met twee andere vriendinnen naar de mall geweest. Dit waren mijn afgelopen 2 weken zo'n beetje :)

Nog maar 1 week school en dan heb ik spring break! Ik kijk er heel erg naar uit. We gaan namelijk naar Californië. Disneyland en Los Angeles! Daar woont de zus van mijn hostvader. Ik heb er echt heel veel zin in!!

Reacties

Reacties

Isabelle

Echt heel leuk!! geniet er maar van.

Doreen

Hey Emma,
Wat een leuke dingen weer in het vooruitzicht!
Geniet er maar lekker van want het gaat nu snel denk ik.

Groetjes van ons vier

Emily

Ahh wat gaaf dat je naar cali gaat! Veel plezier dan xxxxx

Arina

Jeetje Emma wat maak je toch super veel dingen mee!!!! En ook nog in het vooruitzicht, wat leuk!! Heel veel plezier. grijs van alle De Haantjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active