emmahansen.reismee.nl

Week 36 & 37 & Cinco de Mayo

Heyy allemaal,

Maandag 24 april had ik in deavond weer de youth group. Woensdag werd onze video, die ik met een paaranderen had gemaakt. op finn uitgezonden. Finn is een soort omroepsysteem vanonze school via video. Iedereen op school kijkt hier dan naar zodat ze allemaalweten wat voor aankondigen er zijn. Een soort intercom. Onze video werddus uitgezonden in Finn :) Na school had ik een tennis game tegen LC. Jammergenoeg hadden we die verloren. Donderdag had ik met fitness&foodsenchiladas gemaakt. Na school had ik een tennis game tegen U high. deze haddenwe ook verloren... Vrijdag had ik een tennis game tegen Rogers high school. Dezehad ik gewonnen:) Ik speelde 1 keer singles en de game duurde langer dan eenuur... Uiteindelijk had ik gewonnen!! Na mijn tennis game ging ik samen metmijn hostmoeder, broertje en zusje uiteten. Vervolgens hadden we nog een ijsjegehaald bij Baskin-Robbins.

Zaterdag in de ochtend ging ik opeen hike met een vriendin. Ze had een hangmat meegenomen die we tussen de bomenrandom hadden opgehangen. Echt super chil! Vervolgens ben ik met haar naar eenverjaardag gegaan. Het was een vriendin van haar die ik had ontmoet op prom.Het was wel gezellig. Vervolgens bracht mijn vriendin me thuis en ging ik samenmet mijn familie naar een nieuwe bank kijken. Nadat we een bank haddenuitgekozen, hadden we koffie gedronken in Rockwood bakery. Dat is een hele leukekoffietent waar je ook eigenlijk kan eten. In de avond aten we hamburgers.Zondag heb ik verder niet zo veel meer gedaan.

Maandag moest ik weer vroeg opschool zijn vanwege show choir. Na school ging ik met 2 vriendinnen filmen bijmijn huis. We moeten voor film making een suspense of een comedy maken. Wijmaken een suspense. Het gaat over een meisje dat alleen thuis is en allemaalgeluiden hoort. Vervolgens wordt ze door iemand achtervolgt en vermoord... Wezijn nu bezig met het in elkaar zetten van de video. Ik zal het op youtubezetten wanneer het af is. Na het filmen ging ik door naar mijn Youth Group.Deze avond wad er sprom; jezelf kleden in kleren uit de jaren 80. We hadden ookeen diner, hamburgers. Het was erg gezellig.

Woensdag na school ging ik meteen vriendin uit mijn fitness&foods klas naar de winkel. Ik moest watkaarten en een poster (ik was vergeten een project te maken voor 1 van mijnvakken, oeps...) kopen en zij moest een verjaardagscadeau halen.

Donderdag was het Carnival day.Ik weet eigenlijk niet zo goed wat het inhoudt en of het hetzelfde is alsonze carnival, maar het is in ieder geval een feestdag. Op school werden erwafels met slagroom uitgedeeld en het werd ook nog eens 26 graden buiten!

Vrijdag 5 mei was het inNederland dodenherdenking maar hier hadden ze weer een feestdag, namelijk cincode mayo. Het is eigenlijk een Mexicaanse feestdag maar omdat er zo veelMexicanen in Amerika wonen wordt het ook hier gevierd. Cinco de mayo is de dagdat de Mexicanen in de 19e eeuw het Franse leger hadden verslagen. Verder waser niet echt iets bijzonders op school.

Zaterdagochtend ging ik mee metmijn hostmoeder en zusje om naar mijn zusje d'r danslessen te kijken. Het zijnallemaal hele jonge kinderen die daar dansen. Het is erg schattig maarchaotisch. Na de dansles zijn we naar een restaurant gegaan om te lunchen. Alsdessert hadden we smores. Smores zijn twee biscuitjes waar je chocola enmarshmallow tussen laat smelten. Echt super lekker!! In de avond kwam eenvriendin van mij over en zij bleef ook slapen. De volgende dag ging ik meedoenaan een 12K run. Dat is een 12 kilometer run. De vriendin die bij me bleefslapen ging al vroeg weg omdat ze moest studeren voor een aantal toetsen.Daarom ging ik met 2 andere vriendinnen die run doen. Het leek helemaal niet zolang. Het was super leuk want de route ging door Spokane dus je zag allemaalleuke plekken waar je soms niet lopend mag komen. Na bloomsday zijn we ergensgaan zitten en hebben we wat gegeten. Vervolgens is 1 van mijn vriendinnen metmij mee naar huis gegaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active