emmahansen.reismee.nl

week 40 & 41 & spiritweek

Heyy,

Woensdag 24 mei, een van delaatste weken voor seniors, 5 voor half 3 zat ik op school. Mijn schooldagengaan elke dag van 8 tot half 3 en elke dag hetzelfde rooster. Hier kan je nooituitval hebben. Als je leraar ziek is, krijg je een 'sub' (een invaller). Najain ieder geval 5 voor half 3 was ik bijna uit en klaar om naar huis te gaan,totdat het brandalarm afging... Iedereen moest naar buiten geevacueerd wordenen je moet je spullen natuurlijk allemaal laten liggen. De hele school stondbuiten en ik zag de brandweerwagen al aan komen rijden. Van waar ik stond, konik geen brand/rook zien. De brandweermannen renden naar binnen, maar die kondenook geen brand vinden. Uiteindelijk bleek het dus een 'senior prank' te zijn.Maar ja iedereen had hun spullen binnen laten liggen en het hele gedoe duurdeminstens een half uur. Dus uiteindelijk kon je niet naar huis tot 3 uur...Haha.

Na school in de avond ben ik mettwee vrienden naar de food truck night gegaan. Dat was dan een plek waar dusallemaal food trucks staan. We hadden daar niets gegeten want er stonden overalhele lange rijen. Vervolgens zijn we dus doorgereden naar Red Robin, waar wewat hadden gegeten. Na het eten zijn we nog even de downtown mall in geweest.

Donderdag na school had ik weermet Natalie afgesproken. Ik was met haar mee naar huis gegaan. Later op deavond moest ik mijn koffer in gaan pakken omdat we naar het lakehouse gingenvoor het weekend.

Vrijdag na school moest ik nogeven naar Target. Vervolgens hadden we alle spullen gepakt en gingen we naarhet lakehouse. Mijn 2 oudere hostbroertje en -zusje gingen ook mee. Toen weaankwamen hebben we even gezeten aan het strand. Zaterdag hebben we met hetgolfkarretje door de tuin gereden en we zijn gaan kanoën.

Zondagochtend gingen we naar dekerk. Vervolgens zijn we gaan brunchen in een restaurant. Later op de dag hadmijn hostmoeder ons afgezet in downtown Sandpoint. Ik vind Sandpoint echt eenleuk stadje! We hadden daar een beetje rondgelopen en na een tijdje, toen wehet wel gezien hadden, zijn we weer naar huis gegaan. Vervolgens zijn we thuisweer gaan kanoën en in de avond gingen we naar vrienden die ook aan hetzelfdelake zitten.

Maandag had ik vrij vanwegeMemorial day. We gingen vrij snel in de ochtend weer naar huis. Verder had ikniet zo veel meer gedaan.

Dinsdag begon spiritweek; dinsdagwas het tie-dye Tuesday en dan moest je dus tie-dye kleren dragen. Mijnwiskunde klas is een junior klas en ik ben een senior dus ik had die creditsniet echt meer nodig. Ik zit in die klas met een vriendin van mij, Cheyenne,die ook een senior is. Onze lerares had tegen ons gezegd dat het goed was datwe dat lesuur konden skippen. Dus toen zijn we met Cheyenne haar auto naar mijnhuis gereden en hebben we daar wat ontbeten. voordat het derde lesuur weerbegon, zijn we weer naar school gegaan. Tijdens lunch was er een band aan hetspelen buiten. 3 keer raden wat er weer om 5 voor half 3 afging...; hetbrandalarm... Naja dat is weer hetzelfde verhaal als de eerste keer

Woensdag was het collegeWednesday, dus moest iedereen een t-shirt dragen van een college. Ik droeg hetGonzaga t-shirt. Tijdens lunch stond er weer een band buiten te zingen. Het wasecht heerlijk weer! Na school was de Saxon Classic; dat is een baseball gametussen ons varsity baseball team tegen alle kinderen met een verstandelijke beperkingmet school. Het was tijdens ons laatste lesuur en de bedoeling was dan dat alleklassen naar buiten kwamen om de verstandelijk beperkten aan te moedigen.Tijdens de game waren er ook allemaal spelletjes; Ik ging meedoen met hetvriendje van Brooklyn met een waterballonnen spel; dan moest je waterballonnenovergooien zonder dat ze knapten. Jammer genoeg hadden we niet gewonnen... Hahaik was helemaal doorweekt...

In de avond had ik mijn choirconcert. Wijzongen 3 liedjes; precious lord, nyon nyon en let the river run.https://www.youtube.com/watch?v=5z355hBR2kIDit is let the river run en die gaan we ook met Graduation zingen. Bij dezelink kan je ook de 2 andere liedjes vinden.

Donderdag was het Jersey Thursdaydus moest je een Jersey van een bepaald sport team dragen. In de pause was erweer een bandje buiten. Het waren elke keer verschillende mensen die aan hetzingen waren.

Vrijdag was het Freedom Friday;dat betekent dat je allerlei Amerikaanse kleuren van de vlag draagt. Vrijdagwas ook de dag dat alle 8th graders naar Ferris kwamen. (8th grade is hier hetlaatste jaar voordat je naar high school gaat maar dat kan je in Nederlandvergelijken met 2e klas). Na het 3e lesuur hadden we een move-up con in de gym.Dat betekent dat ze school afscheid van de seniors gaat nemen en de klassen duseen section opschuiven; de freshmen zijn nu sophomores, de sophomores zijn nujuniors en de juniors zijn nu seniors. We hebben dus sections in de gym waarelk jaar (freshmen, sophomores etc) moet zitten en in de move-up com moestiedereen dus naar de section van het volgende lopen en gaan zitten. De seniorsmoesten naar het midden van de gym en ging iedereen afscheid van ze nemen.Vervolgens kwamen alle 8th graders in en maakten seniors een soort padwaar ze dan in verwelkomd werden dat leidde naar de freshmen section in de gym.Vervolgens moesten de seniors in het midden op de grond gaan zitten en werd erafscheid genomen. Na de con (rond 12 uur) was er een senior fun day. Er was eenheel springkussen parkour op het football veld gezet. Ik ging al vrij snel naarhuis. Later op de dag kwam Brooklyn me ophalen om naar Goodwill te gaan.

Zaterdag had ik afgesproken metLaura en ging ik door naar haar huis.

Zondag vierde Brooklyn haarverjaardag dus ben ik eerst in de ochtend een cadeautje voor haar gaan kopen envervolgens kwam ze me ophalen. Ze vierde haar verjaardag in het huis van haaroma, dat iets verder is. Het was erg gezellig op haar verjaardag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active